Toimitusmaksu 4,90€. Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksille.

0

Ostoskorisi on tyhjä

Palautusohjeet

Toyboxin verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, tuotteen on oltava avaamattomana alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, käyttämätön ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus koskee kaikkia verkkokaupassamme myytäviä tuotteita. 

Leluissa, peleissä ja palapeleissä Toybox ei peri palautuskuluja, mutta meillä on oikeus pitää tuotteen toimituksesta aiheutuneet rahti- ja toimituskulut. Lelut, pelit ja palapelit voit lähettää takaisin Postin Helposti-koodin avulla. Voit tilata palautuskoodin osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi Postin ohjeen mukaan. Liitä täytetty palautuslomake paketin sisälle.

Tuotekategorioissa isot uima-altaat, ulkoporealtaat, kelluntalautat, SUP-laudat, kumiveneet, joiden toimituspaino on yli 10 kg, on palautus aina asiakkaan kustannuksella. Ennen näiden tuotteiden palautusta, ota aina sähköpostilla yhteyttä Toyboxin asiakaspalveluun (puh. 044 985 5095, ark. 9-15, tai asiakaspalvelu(at)toybox.fi. Toybox antaa ohjeet näiden tuotteiden palautukseen.

Mikäli asiakas on saanut jotakin tilausetua (esimerkiksi ilmainen toimitus yli 50 euron tilauksille), ja palautuksen tai osapalautuksen jälkeen tilaus on niin arvoltaan pieni, että etu olisi alunperin jäänyt saamatta, pidätämme oikeuden pitää tilausedun arvoisen summan itsellämme.

Posti säilyttää paketteja nykyään seitsemän vuorokauden ajan. Mikäli asiakas ei hae tilausta tässä ajassa, tuote palautuu meille automaattisesti. Tässä tapauksessa Toyboxilla on oikeus periä tilauksesta aiheutuneet rahti- ja toimituskulut.

Tuotteitamme koskee myös kuluttajasuojalain mukainen myyjän virhevastuu. Virhevastuu on voimassa myös 14 päivän palautusoikeuden jälkeen, mikäli tuotteessa ilmenee vikaa myöhemmin asianmukaisesta käytöstä huolimatta. Se oikeuttaa tuotteen korjaamiseen tai vaihtamiseen uuteen samanlaiseen, mahdolliseen hinnanalennukseen tai kaupan purkuun, jos virhe ei ole vähäinen. Ohjeet virheilmoituksen tekemisestä ja valmistajan tai maahantuojan myöntämästä takuusta löydät alempaa.

Pakkaa tuote huolellisesti, jotta se ei vahingoitu matkalla. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Sinetöityjen pakkauksien tulee olla avaamattomia. Mahdolliset tuotteeseen liittyvät osat tulee liittää paketin mukaan.

Palautuksen hyvitys

14 päivän aikana palautetut tuotteet hyvitetään luottokorttimaksuissa luottokortille, muissa maksutavoissa asiakkaan pankkitilille tai suoraan laskulle.
Saadut alennukset myönnetään tilaussumman perusteella. Mikäli alennukseen oikeuttava tilaussumma jää tuotepalautuksen jälkeen pienemmäksi kuin alennukseen oikeuttava summa, tilaajalla ei ole enää oikeutta alennuksiin.
Mikäli palautus koskee tuotepaketin osaa tai tuotetta, jonka mukana on tullut ilmainen kylkiäinen, vähennetään tilaajan palautussummasta alun perin saadun edun arvo.

Tuotteidemme takuu

Osalla tuotteistamme on vaihtotakuu ja valmistajan takuu, sekä yleinen käyttötakuu. Takuu kattaa tuotteen materiaali- ja valmistusvirheet. Takuu on voimassa myös 14 päivän palautusoikeuden jälkeen, mikäli tuotteessa ilmenee vikaa myöhemmin asianmukaisesta käytöstä huolimatta. Takuukorjaus tai -vaihto ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa. Kaikissa 14 päivän jälkeen tapahtuvissa palautuksissa suosittelemme kääntymään verkkokaupan asiakaspalvelumme puoleen asiakaspalvelu(at)toybox.fi tai soittamalla +358 44 985 5095 (arkipäivisin klo 9-15).

Vaihtotakuu, käyttötakuu:
1. Mikäli olet käyttänyt tuotetta asianmukaisesti ja huomaat siinä käyttövian, ota yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)toybox.fi tai soittamalla +358 44 985 5095.
2. Liitä mukaan yhteystietosi sekä mahdollinen ostokuitti tai tilauserittely. Rekisteröityneenä asiakkaana tilauserittelyn voit tulostaa myös kirjautumalla omiin tietoihisi Toyboxin verkkokaupassa.
3. Postipalautuksessa osoitteemme on:
Toybox Finland Oy
c/o 3PLogistiikka
Panimonkatu 1
20760 Piispanristi
Mikäli käytät postia, pakkaa tuotteet huolellisesti, jotta ne kestävät kuljetuksen tuoman rasituksen.
4. Toyboxin verkkokauppa toimittaa vaihtotakuutuotteen tilalle uuden, mikäli tuotetta on verkkokaupassa saatavilla.
5. Tarkastamme tuotteet ja ilmoitetut viat. Toimitamme asiakkaalle takuuhuolletun ja korjatun / vaihtotakuutuotteen takaisin veloituksetta postiin.
6. Mikäli tuotetta ei voida korjata tai vaihtaa, hyvitämme tuotteen rahapalautuksena tilille tai luotolle ja saat siitä tiedon.
7. Jos tuote on rikkoutunut vääränlaisen käytön vuoksi, tai siinä ei havaita ilmoitettua vikaa, otamme yhteyttä. Toimitamme tuotteen takaisin asiakkaan niin halutessa; mahdolliset tarkastuskulut sekä logistiikka- ja käsittelykulut voidaan periä asiakkaalta.