Toimitusaika 1-3 päivää. Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksille.

0

Ostoskorisi on tyhjä

Palautusohjeet

Toyboxin verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, tuotteen on oltava avaamattomana alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, käyttämätön ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus koskee kaikkia verkkokaupassamme myytäviä tuotteita. 

Leluissa, peleissä ja palapeleissä Toybox ei peri palautuskuluja, mutta meillä on oikeus pitää tuotteen toimituksesta aiheutuneet rahti- ja toimituskulut.

Tuotekategorioissa isot uima-altaat, ulkoporealtaat, kelluntalautat, SUP-laudat, kumiveneet, joiden toimituspaino on yli 10 kg, on palautus aina asiakkaan kustannuksella. Ennen näiden tuotteiden palautusta, ota aina sähköpostilla yhteyttä Toyboxin asiakaspalveluun (asiakaspalvelu(at)toybox.fi). Toybox antaa ohjeet näiden tuotteiden palautukseen.

Tuotteitamme koskee myös kuluttajasuojalain mukainen myyjän virhevastuu. Virhevastuu on voimassa myös 14 päivän palautusoikeuden jälkeen, mikäli tuotteessa ilmenee vikaa myöhemmin asianmukaisesta käytöstä huolimatta. Se oikeuttaa tuotteen korjaamiseen tai vaihtamiseen uuteen samanlaiseen, mahdolliseen hinnanalennukseen tai kaupan purkuun, jos virhe ei ole vähäinen. Ohjeet virheilmoituksen tekemisestä ja valmistajan tai maahantuojan myöntämästä takuusta löydät alempaa.

Näin palautat tuotteen (alle 10 kg)

Palauta paketti samalla toimitustavalla, jolla tilasit tuotteitamme verkkokaupasta (Matkahuolto, Posti tai Budbee).

Palautus Matkahuolto Lähellä-paketti: Kirjoita Matkahuollon palautuskoodimme 9506815 paketin päälle sekä palautusosoitteeksi 3Plogistiikka, Jännekatu 10, 20760 PIISPANRISTI. Voit palauttaa paketin Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit ja Matkahuollon miehitetyt pisteet/asiamiespisteet). Liitä täytetty palautuslomake paketin sisälle.

Palautus Posti-paketti: Palautus Postin Helposti-koodin avulla. Voit tilata palautuskoodin Postin paketille osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnuksen (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi Postin ohjeen mukaan. Liitä täytetty palautuslomake paketin sisälle.

Palautus Budbee-paketti:

Budbee Box: Siirry tilauksesi tietoihin joko seurantalinkin kautta tai Budbee sovelluksessa ja valitse "varaa palautus". Pakkaa tuotteet huolellisesti ja valitse mihin pakettiautomaattiin haluat palauttaa ne. Vahvistusviestin jälkeen sinulla on kaksi tuntia aikaa mennä pakettiautomaatille, näppäillä PIN-koodi ja jättää tuotteesi sinne. Etkö ehtinyt ajoissa? Ei hätää, voit varata uuden palautuksen sovelluksesta.

Budbee Home: Mene tilauksesi tietoihin ja napsauta ”varaa palautuksen nouto” -painiketta. Valitse itsellesi sopiva noutoaika. Sinun ei tarvitse tulostaa toimitusetikettiä. Kuljettaja noutaa tilauksen oveltasi.

Pakkaa tuote huolellisesti, jotta se ei vahingoitu matkalla. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Sinetöityjen pakkauksien tulee olla avaamattomia. Mahdolliset tuotteeseen liittyvät osat tulee liittää paketin mukaan. Mikäli tuote ei ole uudenveroisessa kunnossa, pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta tuotteen arvon alenemista vastaavan summan.

Palautuksen hyvitys

14 päivän aikana palautetut tuotteet hyvitetään luottokorttimaksuissa luottokortille, muissa maksutavoissa asiakkaan pankkitilille tai suoraan laskulle.
Saadut alennukset myönnetään tilaussumman perusteella. Mikäli alennukseen oikeuttava tilaussumma jää tuotepalautuksen jälkeen pienemmäksi kuin alennukseen oikeuttava summa, tilaajalla ei ole enää oikeutta alennuksiin. Mikäli palautus koskee tuotepaketin osaa tai tuotetta, jonka mukana on tullut ilmainen kylkiäinen, vähennetään tilaajan palautussummasta alun perin saadun edun arvo.

Mikäli asiakas on saanut jotakin tilausetua (esimerkiksi ilmainen toimitus yli 50 euron tilauksille), ja palautuksen tai osapalautuksen jälkeen tilaus on niin arvoltaan pieni, että etu olisi alunperin jäänyt saamatta, pidätämme oikeuden pitää tilausedun arvoisen summan itsellämme. Alle 10 kg painavien tuotteiden palautus ei erikseen maksa mitään, mutta tilauksen alkuperäistä toimitusmaksua Toybox ei palauta. Asiakkaalle palautettava maksu suoritetaan samalla maksutavalla, jota tilauksella on käytetty. Jos tuotteet on tilattu laskulla tai osamaksulla, saapuvan laskun voi hävittää. Osapalautuksissa asiakkaalle lähetetään uusi lasku, josta on vähennetty palautetun tuotteen hinta.

Noutamaton paketti

Posti ja SmartPost-automaatit säilyttävät paketteja maksutta 7 vuorokautta, jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan takaisin varastollemme. Perimme tässä tapauksessa palautuksesta aiheutuneet lähetyskulut. Matkahuolto säilyttää paketteja maksutta 7 vuorokautta, jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan takaisin varastollemme. Perimme tässä tapauksessa palautuksesta aiheutuneet lähetyskulut. Budbee säilyttää paketteja maksutta 7 vuorokautta, jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan takaisin varastollemme. Perimme tässä tapauksessa palautuksesta aiheutuneet lähetyskulut. 

Tuotteidemme takuu

Osalla tuotteistamme on vaihtotakuu ja valmistajan takuu, sekä yleinen käyttötakuu. Takuu kattaa tuotteen materiaali- ja valmistusvirheet. Takuu on voimassa myös 14 päivän palautusoikeuden jälkeen, mikäli tuotteessa ilmenee vikaa myöhemmin asianmukaisesta käytöstä huolimatta. Takuukorjaus tai -vaihto ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa. Kaikissa 14 päivän jälkeen tapahtuvissa palautuksissa suosittelemme kääntymään verkkokaupan asiakaspalvelumme puoleen asiakaspalvelu(at)toybox.fi.

Vaihtotakuu, käyttötakuu:
1. Mikäli olet käyttänyt tuotetta asianmukaisesti ja huomaat siinä käyttövian, ota yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun (asiakaspalvelu(at)toybox.fi).
2. Liitä mukaan yhteystietosi sekä mahdollinen ostokuitti tai tilauserittely. Rekisteröityneenä asiakkaana tilauserittelyn voit tulostaa myös kirjautumalla omiin tietoihisi Toyboxin verkkokaupassa.
3. Postipalautuksessa osoitteemme on:
Toybox verkkokauppa
c/o 3PLogistiikka
Jännekatu 10
20760 Piispanristi
Mikäli käytät postia, pakkaa tuotteet huolellisesti, jotta ne kestävät kuljetuksen tuoman rasituksen.
4. Toyboxin verkkokauppa toimittaa vaihtotakuutuotteen tilalle uuden, mikäli tuotetta on verkkokaupassa saatavilla.
5. Tarkastamme tuotteet ja ilmoitetut viat. Toimitamme asiakkaalle takuuhuolletun ja korjatun / vaihtotakuutuotteen takaisin veloituksetta postiin.
6. Mikäli tuotetta ei voida korjata tai vaihtaa, hyvitämme tuotteen rahapalautuksena tilille tai luotolle ja saat siitä tiedon.
7. Jos tuote on rikkoutunut vääränlaisen käytön vuoksi, tai siinä ei havaita ilmoitettua vikaa, otamme yhteyttä. Toimitamme tuotteen takaisin asiakkaan niin halutessa; mahdolliset tarkastuskulut sekä logistiikka- ja käsittelykulut voidaan periä asiakkaalta.