Toimitus Matkahuolto pakettipalvelu: 4,90€. Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksille.

0

Ostoskorisi on tyhjä

Usein kysyttyä

Täältä löydät vastaukset mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin koskien asiakaspalveluamme, tuotteitamme, toimituksiamme, maksuja sekä palautuksia.

Rekisteröityminen ja kirjautuminen

Rekisteröityneenä asiakkaana tilaushistoriasi säilyy omissa tiedoissasi. Voit rekisteröityä verkkopalvelussamme valitsemalla ylävalikosta kohdan kirjaudu. Tämän jälkeen seuraa ohjeistusta kohdassa uudet asiakkaat.

Voit tilata verkkokaupastamme myös ilman rekisteröitymistä.

Ei hätää. Verkkokaupan etusivulla klikkaamalla kohdasta Kirjaudu sisään ja valitsemalla seuraavalta sivulta “Unohditko salasanasi”, saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset määrittelemään salasanasi uudelleen. Sähköpostisi tulee olla aktiivinen ja sama, jota käytit ensimmäiseen rekisteröitymiseen. Jos unohdat kaikki asiakastietosi, eikä rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite ole enää toiminnassa, suosittelemme uuden tilin perustamista verkkokauppaan. Mikäli et halua luoda uutta tiliä niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu(at)toybox.fi tai puhelimitse puh. 044 985 5095 (arkisin klo 9.00-15.00).

Omat tiedot

Keräämme henkilötietoja asiakassuhteen hoitamista varten. Keräämämme tiedot ovat:

Nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, rekisteröitymisaika, suostumus suoramarkkinointiin, mahdollisten kampanjoiden kilpailuvastaukset, asiointihistoria www.toybox.fi-sivustolla, uutiskirjeiden luku- ja klikkaushistoria, muut antamasi tiedot.

 

Sinulla on oikeuksia henkilötietojesi käsittelyyn liittyen.

Oikeuksiasi ovat:

- Saada nähtäväksesi sinusta rekisterissämme olevat henkilötiedot sekä oikeus saada kopio niistä

- Pyytää virheellisten tietojesi oikaisemista, muokkaamista ja täydentämistä

- Pyytää tietojesi poistamista, käsittelyn rajoittamista tai vastustaa henkilötietojesi käsittelyä

- Peruuttaa antamasi suostumus siltä osin kuin henkilötietojasi käsitellään suostumuksen perusteella

- Suoramarkkinointiviestit voit peruuttaa viestissä olevan peruutuslinkin kautta. Meillä voi kuitenkin olla oikeus käsitellä tietojasi muulla lainmukaisella perusteella. Suostumuksen peruuttaminen ei myöskään vaikuta ennen peruutusilmoituksen vastaanottamista tapahtuneen käsittelyn lainmukaisuuteen

- Vaatia antamiesi tietojen siirtämistä toiselle rekisterinpitäjälle jäsennellyssä, yleisesti käytetyssä ja koneellisesti luettavassa muodossa

- Tehdä valitus valvontaviranomaiselle, jos henkilötietojasi ei mielestäsi ole käsitelty tämän tietosuojakäytännön tai lain mukaisesti. Valvontaviranomaisen yhteystiedot ovat: Tietosuojavaltuutetun toimisto, PL 800, 00521 Helsinki; puhelin: 029 56 66700; tietosuoja(at)om.fi.

Ennen kuin voit käyttää edellä kerrottuja oikeuksiasi voimme joutua pyytämään sinulta lisätietoja varmistaaksemme henkilöllisyytesi. Emme tallenna näitä lisätietoja ja ne poistetaan, kun henkilöllisyytesi on varmistettu. Jos haluat käyttää henkilötietoihisi liittyviä oikeuksia, tee meille kirjallinen pyyntö alla oleviin yhteystietoihin. Tutkimme pyyntösi niin pian kuin on mahdollista ja saat vastauksen lain mukaisessa määräajassa eli 30 päivässä.

Rekisterinpitäjän yhteystiedot:

Toybox Finland Oy, asiakaspalvelu(at)toybox.fi, puhelin: 044 985 5095 (ark. klo 9-15).

Käytämme sinusta keräämiämme tietoja seuraaviin tarkoituksiin: Tuotteidemme ja palvelujemme tarjoaminen ja markkinointi, asiakaspalvelu ja asiakassuhteen hoito sekä tuotteidemme ja palvelujemme kehittäminen.

Henkilötietojasi vastaanottavat:

- yrityksemme ja sen työntekijät

- maksunvälittäjä, joka vastaanottaa sinulta maksun

- kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran sinulle

- IT-yritys, joka ylläpitää verkkosivujamme.

Asiakaspalvelu

Saat yhteyden asiakaspalveluumme sähköisellä palautelomakkeella tai sähköpostitse asiakaspalvelu(at)toybox.fi tai puhelimitse puh. 044 985 5095 (arkisin klo 9.00-15.00).

Olemme kiitollisia kaikesta palautteesta ja kehitämme jatkuvasti palveluamme sekä valikoimaamme saamamme palautteen pohjalta. Parhaiten palautteen jättäminen onnistuu palautelomakkeella, sähköpostitse asiakaspalvelu(at)toybox.fi ja puhelimitse puh. 044 985 5095 (arkisin klo 9.00-15.00)

Rekisteröityneenä asiakkaana voit päivittää yhteystietojasi kirjautumalla Toybox verkkokauppaan ja tekemällä tarvittavat muutokset kohdassa Omat tiedot. Muistathan tallentaa muutokset.

Voit myös lähettää muuttuneet yhteystietosi palautelomakkeen kautta verkkosivun etusivun kohdassa “Ota yhteyttä” tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(at)toybox.fi.

Tuotteet ja tilaaminen

Olemme panostaneet korkealaatuiseen valikoimaan. Valikoimassamme on maailmanlaajuisesti tunnettujen ja arvostettujen tavarantoimittajien tuotteita ja tuotemerkkejä, kuten Mattel -valmistajan tuotemerkit Barbie, Hot Wheels ja Fisher-Price, Clementonin palapelit, Revell pienoismallit ja RC-tuotteet sekä monia muita.

Takaamme asiakkaillemme aina turvalliset tuotteet. Valitsitpa valikoimastamme minkä tahansa tuotteen, voit olla varma, että leikit sujuvat turvallisesti. Toyboxin valikoimissa olevat tuotteet hankitaan vain sellaisilta toimijoilta, joiden toiminta on korkealaatuista ja yleisten lelualan standardien (esim. International Council of Toy Industries) hyväksymää, myös eettisten vaatimusten osalta. Kaikkien Toyboxin tuotteiden on täytettävä alan direktiivien sekä lakien ja asetusten vaatimukset – poikkeuksetta.

Pakkausmerkinnät takaavat, että lelu on valmistettu huolellisesti ja sen turvallisuus on perusteellisesti testattu. Kaikki myymämme tuotteet on varustettu CE-merkinnällä. Varustamalla lelupakkauksen CE-merkinnällä lelujen valmistaja tai maahantuoja vakuuttaa noudattavansa europaalaista lainsäädäntöä. Lelujen kohdalla tämä merkki viittaa etupäässä lelujen turvallisuutta säätelevään EU-direktiiviin.

Näet kaikki tuotteisiimme liittyvät varoitukset ja ikäsuositukset verkkokauppamme tuotetiedoista, jotta sinun on helppo tehdä valinta turvallisista tuotteista eri ikäisille lapsille.

Verkkokauppamme on auki kaikille 24/7.  Verkkokauppa-asioinnissa tilaajan perustietojen, kuten nimen ja osoitteen, lisäksi tarvitaan vain toimiva ja henkilökohtainen sähköpostiosoite. Alle 16-vuotiaan tilauksesta vastaa aina tilaajan holhooja. Laskulla tilaavien asiakkaiden tulee olla täysi-ikäisiä. Laskulla tilatessa tilaustietoihin kirjattavan postiosoitteen tulee olla maksajan henkilökohtainen, voimassaoleva kotiosoite, joka on kirjattu väestötietorekisteriin.

Verkkomaksuissa käytetään henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksia tai pankki- tai luottokorttia. Verkkomaksuasiakkaat voivat valita postitoimituksissa ja kotiinkuljetuksissa vaihtoehtoisen toimitusosoitteen vakituisen osoitteen lisäksi.

Kun olet löytänyt haluamasi tuotteen selaamalla tuotteita tai tuotehaun avulla, avaa tuotesivu klikkaamalla tuotteen nimeä. Siirrä tuote ostoskoriin. Ostoskorin saat näkyviin klikkaamalla yläreunan Ostoskori-kuvaketta. Lisäämäsi tuotteet näkyvät ostoskorissa. Voit seurata ostoskorin summaa tuotteita lisätessä.

Asiakaspalvelumme ei vastaanota tilauksia puhelimitse tai sähköpostipyyntöinä tietoturvasyistä.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa sekä Klarna Bank Ab (556737-0431), joka tarjoaa kauttamme lasku- ja osamaksupalveluita.

Toybox verkkopalvelussa voit maksaa Paytrail-maksupalvelun kautta tai Klarna-laskupalveluiden kautta.

1. Paytrail palvelut

Verkkopankkimaksut: Voit maksaa ostoksesi kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksuilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbank, Handelsbank, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki sekä Oma Säästöpankki. Korttimaksut sekä MobilePay: Voit maksaa ostoksesi seuraavilla pankki- ja luottokorteilla: Visa, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB sekä MobilePay.

Maksatpa tilauksesi Visalla, MasterCardilla tai Visa Electronilla, ostaminen on aina turvallista. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme.

Kortinmyöntäjästä riippuen voit tarvita pankkitunnuksia vahvistaaksesi korttimaksun. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä pankkisi asiakaspalveluun.

Lasku – ja osamaksut Collector Bankin kautta: Voit maksaa ostoksesi Collector Laskulla sekä Collector Osamaksulla. Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka. Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää. Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio). Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.  Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %. Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn. Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavasta linkistä: 
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.


2. Klarna-palvelut

Tarjoamme verkkokauppamme kautta Klarnan Maksa myöhemmin-palvelun sekä Pilko maksut-palvelun

Maksa myöhemmin-lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.

Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.

Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Toimitukset ja lähetyksen seuranta

Voit valita toimitustavaksi noudon Pakettiautomaatista tai Postin toimipisteestä. Pääset itse valitsemaan kassalla sinulle sopivimman noutopisteen lähellä postinumeroa, jossa osoitteesi on. Kun paketti on noudettavissa, Posti lähettää tekstiviestinä noutoilmoituksen ilmoittamaasi puhelinnumeroon. Pakettiautomaatin valittaessa Posti lähettää tekstiviestinä ilmoittamaasi puhelinnumeroon saapumisilmoituksen, lokeron numeron ja sen avauskoodin tekstiviestillä. Tuotteiden kotiinkuljetus on mahdollinen Postin palveluna ja sen löytää verkkokaupan toimitustavasta ”Kotiinkuljetus”.

Maksaessasi verkkomaksulla tai kortilla tilaamisen yhteydessä, voit valita tilaukselle vaihtoehtoisen toimitusosoitteen tilausvaiheen lopussa. Lisää maksajan osoitetietojen rinnalle Toimitusosoite-kenttiin vaihtoehtoinen toimitusosoite. Laskuasiakkailla toimitus on mahdollinen vain maksajan omaan, voimassaolevaan kotiosoitteeseen, joka on ilmoitettu Väestörekisterikeskukselle.

- Toimitus Postin toimipisteeseen tai postikonttoriin 4,90 €

- Postin pakettiautomaattitoimitus 4,90 €

- Yli 50 € tilauksille aina ilmainen kotiintoimitus

Toimitustapamme ovat tilauksen painon, jossain tapauksissa laatikon koon, mukaan. Verkkokauppamme ehdottaa sinulle kassalla aina sopivinta toimitustapaa. Mikäli muutamme toimitustapaa jostain syystä, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman nopeasti.

0-10 kg tilaukset toimitamme SmartPost automaatteihin sekä Postin konttoreihin ja asiamiesposteihin.
11-35 kg tilaukset toimitamme pääsääntöisesti Postin konttoreihin ja asiamiesposteihin.
Yli 35 kg tilaukset toimitamme suoraan kotiin. Rahdinkuljettaja ottaa tällöin sinuun yhteyttä ja sopii kanssasi toimitusajan.

SmartPosteihin ja Postinkonttoreihin toimitettavat tilaukset toimitetaan  pääsääntöisesti 1-3 arkipäivässä tavaran varastotilanteesta riippuen.

Jos saamme tilauksesi arkipäivänä klo 13 mennessä, se lähtee pääsääntöisesti varastostamme vielä samana päivänä.Jos saamme tilauksesi klo 13 jälkeen, se lähtee varastostamme pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Ruuhka-aikoina, kuten jouluna ja Black Fridayna, toimitukset saattavat viedä vähän pidempään.

Pääsääntöisesti Posti toimittaa paketit varastosta lähdöstämme perille 1-3 päivän aikana. Kotiin toimitettavat yli 35 kg tilaukset (kuten isot uima-altaat ja ulkoporealtaat) toimitetaan pääsääntöisesti perille 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Toimitusaika riippuu osoitteesta, johon tuote toimitetaan. Kotiintoimituksissa rahdinkuljettaja ottaa suoraan yhteyttä tilaajaan ja sopii tuotteen toimituksen yksityiskohdat.

Leluissa, peleissä ja palapeleissä lähetämme Postin seurantakoodin sähköpostiinne, kun tilaus lähtee varastoltamme.

Posti säilyttää pakettiasi seitsemän (7) kalenteripäivää. Posti säilyttää paketteja nykyään seitsemän vuorokauden ajan. Mikäli asiakas ei hae tilausta tässä ajassa, tuote palautuu meille automaattisesti. Tässä tapauksessa Toyboxilla on oikeus periä tilauksesta aiheutuneet rahti- ja toimituskulut.

Jos olet tehnyt tilauksen rekisteröityneenä asiakkaana, tarkista aluksi tilauksesi tilanne tilaushistoriasta kirjautumalla verkkokauppaan ja edelleen kohtaan Omat tiedot. Tarkista pankista, että maksu on veloitettu tililtäsi, mikäli maksutapanasi on ollut verkko- tai korttimaksu. Varmista, että olet saanut tilausvahvistuksen verkkokaupasta sähköpostiisi. Tarkista myös roskaposti-kansiosi. Mikäli et saa tilauksestasi mitään tietoja, tai toimitusvahvistuksen jälkeen tuotteita ei ole toimitettu viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi.

Tuotteiden palautus

Kaikilla verkkopalvelustamme tilatuilla tuotteilla on maksuton 14 päivän palautusoikeus. Voit palauttaa tuotteen maksutta 14 päivän ajan asiakaspalautuksena Postin kautta.

Toyboxin verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, tuotteen on oltava avaamattomana alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, käyttämätön ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus koskee kaikkia verkkokaupassamme myytäviä tuotteita. Leluissa, peleissä ja palapeleissä Toybox ei peri palautuskuluja, mutta meillä on oikeus pitää tuotteen toimituksesta aiheutuneet rahti- ja toimituskulut. Lelut, pelit ja palapelit voit lähettää takaisin Postin Helposti-koodin avulla. Voit tilata palautuskoodin osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi Postin ohjeen mukaan. Liitä täytetty palautuslomake paketin sisälle.

Tuotekategorioissa isot uima-altaat, ulkoporealtaat, kelluntalautat, SUP-laudat, kumiveneet, joiden toimituspaino on yli 10 kg, on palautus aina asiakkaan kustannuksella. Ennen näiden tuotteiden palautusta, ota aina sähköpostilla yhteyttä Toyboxin asiakaspalveluun (puh. 044 985 5095, ark. 9-15, tai asiakaspalvelu(at)toybox.fi. Toybox antaa ohjeet näiden tuotteiden palautukseen.

Toybox hyvittää palautettujen tuotteiden arvon 14 vuorokauden kuluessa, kun verkkokauppa on vastaanottanut myyntikuntoisen tuotepalautuksen. Palautusmaksu suoritetaan samalla maksutavalla, jota tilauksella on käytetty.

14 päivän aikana palautetut tuotteet hyvitetään asiakkaan käyttämälle maksutavalle. Summa palautuu tilille tai luotolle 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Evästeet ja verkkosivun vaatimukset

Hyödynnämme evästeitä verkkopalvelussamme.

Käytämme evästeitä, joten suosittelemme tarkistamaan, että käyttämänne Internet-selaimen evästeet ovat sallittu-statuksella. Jotkin erittäin tehokkaat virustorjuntaohjelmat voivat vaikeuttaa verkkokaupan käyttöä. Muita erityisiä vaatimuksia verkkokaupan käyttäminen ei aseta nykyaikaiselle tietotekniikalle tai ohjelmistoille.